İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

14 Haziran 2016 Salı

Knight Online Eslant Görevleri

Merhaba gençler, bugün yeni farkettiğim bi kaç görevden bahsedeceğim sizlere.. 10m + 15m + 23m + 20m+ 20m olmak üzere toplamda 88m lik 5 adet görev yaptım.

Görevler Eslantta, İce tarafına giderken yolun başında bulunan Hero lost bot ice isimli npc den başlıyor, ilk görev staf veriyor ( mage olduğum için ). 5 adet relic of hero istiyor, bunlar raven harpylerden cıkıyor. ardından pembe bi item istiyor. bunu ice 'ın sonunda yerdeki ölü warıora sağ tıklayarak alıyorsun. bu görevden sonra sizi eslant towndaki astetice gönderiyor. chat görevi fln acılıyor, tekrar hero lost ' a gıdıyorsunuz.. 50 deruvish + 50 aposh kesmenizi istiyor. Bunu yaptıktan sonra astetic sizi lufersonda ( humansanız elmorad ) bulunan eski 46 görevcisine gönderiyor ve asıl görevler burada başlıyor.

İlk görev eslant çölün ortasındaki Grendelin içinden çıkan bişeyi istiyor. ( trol gibi birşey bana 200 vuruyordu rahat kesiliyor. )

Bu chat görevleri surekli sizi farklı npc lere gonderıyor, gorevlerı yaptıkca diğer gorevler acılıyor. 10m exp + 150np + 2bdw sertifikası

2. görev Grendel's Mother. 15m exp + 150np + 2bdw sertifikası

3. görev Trol captan'ların ordaki bi guard 23m exp + 150np + 2bdw sertifikası

4. görev ice tarafındaki repear tipli yaratık. 20m exp + 150np + 2bdw sertifikası


ayrıntıyı tam olarak hatırlamasamda bu sekılde devam edıyor.. shell ve chat gorevlerını yaparak devam edebılırsınız.. gorevlerın birinde sizi ice'ın sol girişindeki adama gonderıyor. 40 adet raven harpy kestıyor. bı başkasında 30 cw + 30 fc kestıyor ( ben burada kaldım devam etmedım ) bu eslanta gelen buyuk canavarlardan 4 tane daha kestım ıtemlerı uzerımde fakat fc lerı solo kesemedıgım ıcın yapamadım. expler sureklı artarak gıdıyor, 30-40m belkide 50m ya da daha fazlası gelebilir



------------------

gençler lufer townda sentınelden chat gorevı acıldı bana bi kaç angarya yaptıktan sonra captan fargoda resımdekı gorev cıktı. eslantta red dragon kesıyorsunuz cok basıt bır gorev ama oncesınde luferde 40 flame rock kesmenız gerekıyor. daha onceden yoktu chat gorevı, eslantta yaptıktan sonra acıldı sanırım. bundan sonra gorev devam etmıyor yalnız



diğerleri az cok bılınıyor diye yazmamıştım ben. arkadaş zahmet etmiş. buraya koyuyorum.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen azab118 Mesajı Göster
Bende bunları zamanında şans eseri tıklayarak bulmuştum ve sonuna kadar getirdim.

cz chat görevi ve hp basılı sheellerin stone golemden sonraki parşomen görevi bugta.Onun dışında bütün chat görevlerini tamamladım.Troll chitin gibi str basılı swifpt weapon breaker sheel seti de aldım ve çok güzel.Tabi benim işime yaramıyor ama itemsiz arkadaşlar için sheel 7 set den daha iyi olduğunu söyliyebilirim.

Son olarak chat görevleri yerleri.
LUFERSON/EMC
--GOBLİN KÖYÜ 2 ADET NPC

--RAVEN HARPY GEMİNİN YANI 3 ADET NPC/İLERLEDİKÇE ESLANT DOOMLARIN ORADAKİ 2 NPC YE YÖNLENDİRİYOR VE ÇOK GÜZEL EXP KAZANMAMIZI SAĞLAYIP UZUYOR.

--ROAN CAMP/DODA CAMP TOWNUNDA 1 ADET NPC

--LUFERSON/EMC DE TOWNDAKİ 2 NPC DEN BİRİ YADA BELLUA/ASGA DA CARDİNALCI DE STR BASILI KOLLUK SHEEL İLE BAŞLAYAN VE SETİ ALMAMIZI SAĞLAYAN AYRICA 8 ADET BDW WİN TAŞI VEREREK 62 SCROOL UNU DA ALMAMIZI SAĞLIYOR.EN İYİ EXP VEREN CHAT GÖREVLERİNDEN BİRİ.

ESLANT
--TROLL MEKANININ SOL TARAFI 3 ADET NPC BİRAZ DAHA ZORLU AMA ÇOK İYİ EXP.

--ASTETİC DEN BAŞLAYIP ARKADAŞIN DEDİĞİ HARPYLERİN ORDAKİ NPC YE YÖNLENDİRİR VE 5 ADET RELİC OF HERO İSTEYEREK BAŞLIYAN STONE GOLEMDEN SONRA YANI HP BASILI SHEEL GÖĞÜSLÜK ALINAMAYAN GÖREV

MORADON
--KARUS GATE YANINDA 2 ADET KIZ NPC DEN JULİANE NIN YANINDAKİ KIZ NPC DEN BAŞLIYAN ŞUAN 30 MİLYON EXP KAZANDIRAN GÖREV.BİZDEN MATTOCK İLE KAZI YAPMAMIZI VE ÇIKARDIĞIMIZ KAZI MATERYALİNİ PİTMANDAN POT İLE TAKAS EDİP ONA GETİRMEMİZİ İSTİYOR.


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen LittleBoSs Mesajı Göster
bu konuyu hortlatmanın zamanı geldii  askerlık bıttı gencler ne var ne yok dıye bı gırdım. su gorevlerın bugu kalkmıs. 4 gorevde cok basıt herbiri 25m exp verıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder